Autor Wiadomość
Erter
PostWysłany: Śro 5:38, 17 Sty 2007    Temat postu:

amazing! Very Happy Wink Very Happy
http://cumoncelinedion.info/shoking_video/340168
regards, Erter
Haup2
PostWysłany: Śro 13:54, 10 Sty 2007    Temat postu:

amazing! Smile
http://maria-sharapova-sucks-balls.info/incest/340168
regards, Haup2
pcpuzi
PostWysłany: Czw 12:15, 01 Cze 2006    Temat postu: zdjecia


w trasie

z chłodnią

nowy grill

detale

silnik

wnętrze

tablica rozdzielcza
pcpuzi
PostWysłany: Pon 20:52, 29 Maj 2006    Temat postu: Co sądzicie o nowym Renault Premium?

Renault Premium doczekało się nowego wydania.
Po odnowieniu modelu Magnum przyszła kolej na mniejszy model Premium. Poprzednie wydanie Premium nim człowiek się obejrzał stało się najstarszym autem w swojej klasie. Przygotowując nowe wydanie Premium inżynierowie z Renault zbudowali kilka prototypów i najwięcej zaczerpnęli z prototypu o nazwie Radiance. Prototypy są to kierunki na pewno słuszne, ale nie zawsze mogące zostać zrealizowane z różnych względów, ekonomicznych czy technologicznych i najczęściej tylko niewielka część innowacji wchodzi w życie.
Tak nowe Premium ma w sobie tylko troszeczkę Radiance i tego należało się spodziewać.
Nowością w modelu Renault jest silnik znane rozwiązanie z Magnum, czyli zasadnicza część z Volvo i oprzyrządowaniem Renault. Silniki te posiadają szwedzkie pompowtryskiwacze jednak całym układem zasilania steruje francuska elektronika. W Premium montowany jest silnik DXi 11. Jest to 6-cylindrowy rzędowy silnik o pojemności skokowej 10,8 litra. Według Renault zużywa mniej o 5% paliwa. Silnik jest oferowany o mocach 330, 380 i 440 KM.
Silnik jest wykorzystany poprzez skrzynie biegów, albo tradycyjna manualną ZF-a, albo sekwencyjną OptiDriver II. Manualna skrzynia na sterowanie za pomocą urządzenia Servoshift znanego już poprzednich modeli Renault i stosowanego w innych samochodach, natomiast ciekawostką jest przełączanie z niskiej na wysoką skrzynię za pomocą przełącznika umieszczonego w lewarku po jego lewej stronie jak w DAF-ach.
Skrzynia OptiDriver jest rozwinięciem AS-tronic dostępnej w poprzednich modelach Renault w opcji.
Moment obrotowy jest przekazywany na koła poprzez tylne mosty. W Premium Route montowane są dwa rodzaje: do normalnej eksploatacji samochodu most o pojedynczej redukcji P13170 i do ciężkich warunków mosty o podwójnej redukcji P 1395.
Zawieszenie Premium Route może być w trzech wersjach: mechaniczno – pneumatyczne (z przednią osią zawieszona na resorach), w całości pneumatyczne i pneumatyczne obniżone przeznaczone dla ciągników pod naczepy typu Mega lub dla samochodów na których zabudowuje się nadwozie typu zestaw 120cm. Wysokością zawieszenia steruje unowocześniony system o nazwie ECS (Elektronic Control Suspensione). Całą pneumatyką czyli zaopatrywaniem w sprężone powietrze wykorzystywane w zawieszeniu i w układzie hamulcowym steruje nowy system elektroniczny Air Product Managment. Jest to unowocześniony układ sterowania, pozwala na zmniejszenie masy całego układu pneumatycznego o 15 kg i posiada większa wydajność.
Układ hamulcowy zawsze był mocna stroną Renault, chociaż z jego trwałością różnie bywało. Są to układy bardzo czułe, gdzie użycie zamienników oryginalnych klocków hamulcowych, daje gwarancję na popękane tarcze hamulcowe. Układ jest rozbudowany elektronicznie, posiada seryjnie ABS, EBS (Elektronic Bracking System - dopasowuje siłę hamowania poszczególnych kół do przyczepności nawierzchni) i w opcji ESP (Elektronic Stabilization Program – zapewnia kontrolę toru jazdy i eliminuje niebezpieczne skutki hamowania wynikające z błędu kierowcy czy warunków drogowych).
Dodatkowo samochody Renault są wyposażone w silnikowy hamulec Optibracke o mocy hamowania 275 kW przy 2300 obr./min.), który ma sterowanie przy kierownicy i wyłącza się sam po naciśnięciu na pedał gazu przez zapominalskiego kierowcę i ponownie uruchamia się po zdjęci nogi z gazu, chociaż czasem może być to celowa technika jazdy wynikająca z warunków drogowych.
Ramy zastosowane w Renault Premium Route są zróżnicowane, dzięki temu pojazdy przeznaczone to normalnych warunków mają odchudzoną ramę, natomiast kupując samochód mający pracować w cięższych warunkach zostanie wyposażony we wzmocnione podłużnice. Ramy posiadają szeroki zakres rozstawu osi, zróżnicowaną wysokość podwozia i wielość otworów pozwala na dowolne rozmieszczenie dodatkowych elementów podwozia. Dla samochodów proponowane są podwozia 4 x 2 i 6 x 2 przy 13 rozstawach osi, natomiast dla ciągników siodłowych w układzie 4 x 2 mamy 4 wysokości sprzęgu i 2 rozstawy osi. W sprzedaży jest również ciągnik o układzie 6 x 2 o nazwie Pusher.
Nowe Renault ma dwa rodzaje kabin:
kabinę krótką (1,6m.) i kabinę głęboką (2,2m.) w trzech wersjach: standardową, wysoka i wysoką z ekstra wyposażeniem. Oferowane są również trzy standary wykończenia wnętrza kabin Alliance, Privlege i Excellence.
Wnętrze jest zbliżone do prototypu Radiance, jednak widać ślad księgowego, czyli ustępstw na rzecz oszczędności. Kabina ma duże prostsze wnętrze, mniej jest wystających elementów i wydaje się wszystko łatwiejsze w obsłudze, mniej skomplikowane i sympatyczniejsze. Wydaje się również bardziej wyciszona.
Co do wyglądu zewnętrznego nie będę raczej zabierał głosu, bo po pierwsze nie ma tu o czym mówić, a po drugie nie przywiązuję do tego takiej wagi jak do danych technicznych, wychodząc z założenia, że ciężarówka jest po to aby pracować. Nie długo dodam kilka zdjec, ale bedzie to dopiero 1 czerwca poniewaz jestem troche ponad limit czy 13GB:))

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group